Hoe maak je dat dan?

Interactief Mission Statement

Klik op de links in de tekst en stel zelf het jou best passende mission statement samen.

Zodan maakt huisstijlen voor gerenommeerde bedrijven.

Onze klanten vragen ons om hun visie te vertalen naar effectieve communicatievormen. Daarbij gebruiken we onze visie op het gebied van vorm.

We onderscheiden ons door persoonlijke aanpak en door onze klanten te ondersteunen. Hierbij is samenwerking de sleutel.

Ervaring uit eerdere trajecten gebruiken we om een project op tijd te realiseren.

Inspiratiebronnen voor ons werk zijn muziek, wat ons drijft is onze omgeving.


Het bovenstaande is natuurlijk allemaal ergens best waar, maar als je dit statement in een ‘officiele’ versie nodig hebt voor je directeur dan kan dat ook.

Meer weten? Vertel het ons!

Werkwijze

De beste resultaten creëer je samen. Wij geloven in het delen van kennis, ervaring en inzichten, het elkaar inspireren vanuit verschillende invalshoeken en kunnen zeggen waar het op staat.

Heeft het project korte design sprints nodig, wordt er gescrumd, gaan we prototypes maken – om te voorkomen dat het echt alle kanten op vliegt, zijn we wel heel erg voor een projectmatige aanpak zodat alle betrokken partijen precies weten wat ze aan elkaar hebben. Wel zo duidelijk.
Het doel: focus op content, context en creatie.

Zullen we samen werken aan een project met toegevoegde waarde?

Toe dan

Partners

Om Zodans betrokkenheid, passie, snelheid en kwaliteit te waarborgen, onderwerpen wij onze tekst-, druk-, hosting-, en andere partners aan een serie rücksichtlose persoonlijkheids-, professionaliteits-, duur- en andersoortige, hardcore testen. Die páár bureaus die het uiteindelijk weten te schoppen tot deze pagina, verdienen het dan ook om hier vermeld te worden. Hulde! (En nog excuses voor die ene fake deadlinetest … maar goed je kent onze klanten en hun projecten inmiddels.)

Interesse om met ons samen te werken? Kijk even hier.