Een fraai plaatje bij IJsselgroep

IJsselgroep

Over dit project

Snel nadat de vernieuwde website van de Iselinge Hogeschool live ging, was de waardering daar.

Met een reuzensprong van de 46e plaats naar de derde plek in de jaarlijkse webranking van Benchmark HO. Tijdens de Dag van de Excellentie werden de winnaars van de beste websites in het Hoger Onderwijs bekend gemaakt. In de benchmark van adviesbureau Strategy on Demand en ScienceGuide worden de websites van alle hoger onderwijsinstellingen beoordeeld door een studentenpanel op de inhoud, gebruikersgemak, vormgeving, social media activiteit en techniek. Opvallend vond de organisatie de opmars van HBO-instellingen, in vergelijking tot universiteiten. Met name Iselinge Hogeschool sprong in het oog ;-).

Met nadruk genoemd werden:

  • Mooie look & feel met nadruk op studenten.
  • Heldere presentatie van inhoud waarbij focus is op call-2-action (aanmelden, informatie).
  • Betere integratie van social media op de website
  • Sterke inhoud van de pagina’s die studenten goed voorbereidt op het studeren aan deze hogeschool.

Die eerste drie, daarom kies je voor ons. Maar ook dat laatste punt is veel waard: we werken graag samen met opdrachtgevers met kennis van hun vakgebied.

Overigens namen we in het traject samen met Open Sesame ICT alle websites van de IJsselgroep onder handen, waarbij we een eenheid in stijl hebben geprobeerd te smeden zonder af te doen aan de individualiteit van de onderliggende organisaties.

En dat werd dus gewaardeerd.

Enkele voorbeelden (1)